Uyduruk Prenses

''Yeni yıl ağacı sevenler buyrunuz''

Biliyorsunuz genellikle Avrupa ülkelerinde Christmas zamanı yaklaştıkça yılbaşı ağacına verilen önem artar..
Pek sevgili arkadaşım Ceyhun'un da en keyif alarak yaptığı hobilerinden biri yılbaşı ağacı süslemek..
Taa tavana kadar uzanan görkemli ağacını yıllardır yaptığı yurtdışı seyahatlerinden topladığı birbirinden güzel süslerle süslemek için Christmas zamanını hevesle bekliyor..
Ben her sene olduğu gibi bu sene için hazırladığı ağaca da bayıldım ve sizler için de bir fikir olur diye paylaşıyorum..
Beğendiniz mi bakalım?

6 yorum..:

Shiney dedi ki...

Cok suslu ve guzel bir agac olmus :))

Sanemiko dedi ki...

ay ineğe bayıldım:)

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

harikaa olmuşşş canım bayıldım :)

Pelin P.A. dedi ki...

Yoksa Ceyhun Cingi mi o? :D

Judy Abbott dedi ki...

çok güzel olmuş:)

basak dedi ki...

Çok güzel bir ağaç olmuş, yılın en güzel zamanı...