Uyduruk Prenses

''Kitap okuma köşesi''

Bugün dışarıda lapa lapa kar yağıyor..
Hava biraz soğuk ve güneş olmadığından karanlık..
Ben ise üzerimde polar sabahlığım,ayağımda sıcacık ev botlarımla yukarıdaki şirin kitap okuma köşelerine göz gezdiriyorum..
Hayal kurmak serbest..Böyle bir havada elinize kitabınızı alıp,sıcacık bir de çay demleyip hangi köşede oturmak isterdiniz?
(freshome.com)

12 yorum..:

Birileri anlatsın dedi ki...

Cam kenarından bir yer olsun, güzel bir manzarası olsun kimse beni rahatsız etmesin, sabahtan akşama kadar kitap okurum ben...

Taranis dedi ki...

isvec evlerideki bu sadeliğe, modernliğe ve beyazın huzuruna bayılıyorum..

Dudu dedi ki...

Kar mi yagiyor?!?!?!?
Hepsi birbirinden guzelmi bunlarin bu arada :)

Shiney dedi ki...

Ay ne guzel kar keske Istanbul'da yagsa :)
Ayrica resimler super bayildim ve evler ne kadar sade ama bir o kadarda renkli :)))

Entel Karınca dedi ki...

Benimde böyle okuma köşem olmalı. Kıskandım resmen.

adaşehir dedi ki...

ben de istiyorum böyle bir kitap okuma köşesi(tercihen cam kenarı) Allah'ım ilerde evimde böyle bi köşe olsun lütfen:)

alliyah dedi ki...

evine bayıldımm.kitap okuma köşenide itiraf edeyim çoook kıskandım:)

mine dedi ki...

çayımı ve mümkünse çikolatalı bir keki alır geniş pencere kenarıma kurulurum
oda ne pencere önündeki kaktüsler kış günü çiçek açmışlar rüzgara karşı hem de arkadan dalga dalga deniz pencereyi açmasam da o nefis koku burnumda biraz dalıp seyretmeli dalıp gitmeli
sonra ısrarla çağıran kitabın sesine kulak verip kaybolmalı sayfalarda : )

cerenim.com dedi ki...

ilk fotoğraftaki köşeye oturup notebook,blog ve yeşil çay ( senin demleme biçiminle. sağlıklı :) ) ve ayağıma da o pufidikleri giyerdim. Ama kar eridiiiii :( yarında güneş varmış üghüüüüüü

Judy Abbott dedi ki...

pencere içine oturup kitap okumaya bayılırım, bir de yanıma kedi isterim ama:)

Hesna dedi ki...

vaay bunlar mükemmelmiş benim de böyle bi köşem var ama hiç bunlara benzemiyo :)))))))

Gamze Koray dedi ki...

İşte buna bayıldımm.. Kitap okumayı çok severim tam benlikkkkk :))