Uyduruk Prenses

''Dizi tavsiyem var''

Son zamanlarda biricik eşimle birlikte yapmayı en çok sevdiğimiz aktivitelerden biri dizi izlemek..
Arkadaşlarımızın tavsiyesi üzerine yeni izlemeye başladığımız ödüllü dizi 'Mad Men' bir anda ikimizinde tutkusu oldu..
1960larda New York'ta ünlü bir reklam şirketinde çalışan insanların hem iş hem de özel hayatlarını anlatan dizi,konusuyla ve her bölümde olan değişik olaylarıyla ayrıca da güzel müzikleriyle bir çırpıda izleniyor..
Özellikle benim için dizideki 50 ve 60ların o şaşalı,renkli ve kendine has ciciliğe sahip kıyafetlerini izlemek cidden çok keyifli:)
Haftasonu boş vaktiniz olduğunda açın netten Mad Men'i ve başlayın bölümleri izlemeye,eminim sizler de çok beğeneceksiniz..

4 yorum..:

cerenim.com dedi ki...

süper dizi:) 3. sezonu bitiriyoruz az kaldı. Size de ayırdık indirdiklerimizi!!!

Dallama Blogger dedi ki...

''bu dizi sıkıcı'' diyenler için
''bu dizide ne buluyorlar da bu kadar ödül alıyor ? '' diyenler için

dizi amerikan dizisidir. genele değil yerele hitap ediyor yani bizim ''yerli dizi'' dediğimiz tanımı taşıyor.

ilk 3 sezonu gayet iyiydi ama 4. sezonun son bölümüne geldim valla pes diyorum çünkü ilk 3 sezondan zerre bile düşmemiş.

yıldız dedi ki...

Sanki durağan gibi geliyor ama ilk 2 sezonu hemen izleyip bitirmiştim,3.sezona geçmedim henüz.

Ben de mekanları ve kıyafetleri çok seviyorum

Ece K dedi ki...

yayinlanan butun bolumlerini inanilmaz keyifle seyrettigim bir dizi. tavsiye etmekte kesinlikle cok haklisin. bir de bu sezon baslayan boardwalk empire dizisi keyifli bir donem dizisi. tarzlari oldukca farkli ama bir gozatmanizi tavsiye ederim. zaten henuz cok yeni:)