Uyduruk Prenses

''Kalın kaş sever misiniz?''

İnce kaşı çok kadınsı bulup kişiyi daha yaşlı gösterdiğini düşünsemde,bu güzel hatununki de bana sanki biraz fazla geldi..
Tamam kalın kaş daha doğal ama kalınlığın da bir sınırı olmalı ama ne dersiniz?

12 yorum..:

Judy Abbott dedi ki...

severim ama bu kadarını değil tabii:)))

Adsız dedi ki...

palabiyikli kirolarin,kadin versiyonu gibi olmus..insanlar bazen cok abartiyor ..

Adsız dedi ki...

hahhah:))) eşim gördü ve aynen şunu dedi: Atatürk gibiymiş :P

adaşehir dedi ki...

kalın kaşı çok severim ancak bu kadarı fazla abartı olmuş...

mergiz dedi ki...

ince kaşın kişiyi doğallıktan uzaklaşırdığını düşündüm hep. bu yüzden sevemedim bi türlü. kalın kaşı seviyorum ama tabii ki bu kalınlıkta değil! bazen gerçekten abartıyorlar. azıcık temizlense o kaşlar da hatunun eli yüzü ortaya çıksa bi.

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

çook feci bence kalın kaş dediysek bu kadarda olmamalı bencede :) ne çok ince ne kalın ;)

Adsız dedi ki...

Selam!
Bazı hanımlara kalın kaş yakışıyor ama bunda berbat olmuş.
resmen alınmamış alttan minik minik çıkmışlar hiç sevmedim ıhhh

http://kuvettekisaskinbalik.blogspot.com/

Ecehan dedi ki...

Ya ben gelin olurken bile almamışım aklıma gelmemiş. O zaman da bana eşim "çok güzel dokunma lütfen" demişti sanırım. Sonra gün geldi baktım ki, Emrah'ın şubesi gibiyim:-)

ebi's style dedi ki...

bende kalın kaşı tercih ederim ama buda cidden abartıymış yahuu:)))

memolininannesi dedi ki...

berbat....
recep ıvedıgımsı bır gorunum....
ama recebe yakısıyor bu kadına degıl...

selcan dedi ki...

kalın kaşı bende severim ama bu abartılı olmuş,bende küçükken kaşlarımı inceltip mahvettim eskiye nazaran kalınlaştı tabi ama şimdi çıkmıyor doğru düzgün nasıl kalınlaştırabilirim fikri olan var mı?

HATİCE MERCAN TAN dedi ki...

bence kalın kaş bir bayana hiç yakışmıyor...