Uyduruk Prenses

''Örgü halı''

Yuvarlak kesilmiş bir keçe üzerine dikilmiş örgü güllerden oluşan bu minik halı,oldukça yüksek fiyata bir İsveç mobilya mağazasında satılıyordu ve mağazaya giren tüm İsveçlilerin ilgisini çekiyordu..
Anladığınız üzere burada el yapımı ürünler çok kıymetli..
Sizler de yeteneğinizin kıymetini bilip bu tarz güzel ürünler çıkarabilirsiniz ortaya..

9 yorum..:

Shiney dedi ki...

Ay cok guzel bayildimm :)Gercekten cok el emegi var!

Adsız dedi ki...

görüşü cidden güzel ama ilk gördüğümde bununla beraber "kim süpürücek onu" diye düşündüm :)
giderek annelere benziyorum :D

Adsız dedi ki...

çok güzel bence bayıldım birazcık uğraşla yapılabiliritesi de var sevdim=)

Syhn dedi ki...

çok sevdim!

Adsız dedi ki...

ben buna benzer bir halıyı step halının vitrininde görmüştüm o da aynı bunun gibiydi:]

Ecehan dedi ki...

Anaaaaaa...Ben buna bastırmam ayol, örsem bile.
Ama çok şaaane olmuş valla.

Sütüme Sarelleme Karışma!!! dedi ki...

altta top top keçe olan TR de var gördüm geçen günlerde the woo da ama cidden pahallı!

Adsız dedi ki...

aynınhallınındikdörtgenini bende metrocitideki step mağazasında gördüm dediğiniz gibi oldukçapahalıydı ama en kısa zamanda benzerini yapmayı düşünüyorum

Rukiye'nin gunlugu dedi ki...

Saydım Yaklaşık 200 tane Gül dile kolay her gün 5 tane örtülse 40 günde örülebilir:))