Uyduruk Prenses

''Ajda Pekkan ev hanımı olsaydı''

Ajda Pekkan ev hanımı olsaydı ne mi olurdu;yine kokoş,yine asil,yine şık bir kadın olurdu heralde:)
Fotoğraflar çok hoş,bayıldım..
Bu arada hepinize iyi bayramlar cici kuşlar,mucks..
(hurriyet.com.tr)

12 yorum..:

ebi's style dedi ki...

idolumm olurmuş:)) iyi bayramlaar

Judy Abbott dedi ki...

inanılmaz fotoğraflar bunlar, müthiş.

memolininannesi dedi ki...

değişik olmuş..
ajda hep aynı ajda ınsanın ıcınde olacak dımı....

mutlu bayramlar

cerenim.com dedi ki...

çooook komikkkk :)) olmaz!! vallaha billlaha olmaz!

*!*vanilya's dedi ki...

Kesinlikle muhteşem fotoğraflar ev ne kadar asil bayılıyorum bu kadına

Ecehan dedi ki...

Kendi bile inanmaz şu gördüklerine herhalde:-)

Leah dedi ki...

Bu kadın yaşlanmaz mı be, gün geçtikçe gençleşiyor :/

iyi bayramlar :*

Ayshenur dedi ki...

vay n kdr keyifli bi cekim olmuş begendim like:D

rümeysa dedi ki...

madonnada aynısını yapmıştı tanıdık geldi fotolor ama ajdamız bir başka..

cizel dedi ki...

madonna'nın D&G için yaptıgına tıpatıp benzemiş ama üzgünüm neden boyle bişi yapmış?

Euphoric dedi ki...

bişeyde orjinal olsun yaa :S
birebir taklit :(

Sütüme Sarelleme Karışma!!! dedi ki...

şimdi işten eve gidip insanlıktan çıkmış kendimi düşündüm - rimeller göz çevresinde, omuzlar düşük! bir de bu resimleri gördüm - pek utandım yahuuu:)))