Uyduruk Prenses

''French manikür kalemi''

Bilmem siz de benim gibi french manikür sevenlerden misiniz?
Ben açıkçası yıllardır kırmızı ojeden sıkıldığımda french'e dönen ondan sıkılınca da kırmızı ya dönen,oje konusunda biraz tutucu bir tipim:)
Tamam french manikür iyi hoş da insan her zaman kuaförde yaptıramıyor,evde de yapmak gerekiyor ama o beyaz çizgileri taşırmadan nasıl düzgün çekeceğiz sorunu her zaman mevcut..
Bunun için geçen gün İsveç markası Depend manikür kalemini keşfettim;kalemsi ucuyla pırt diye çizgileri çekip iki dakikada oje sürme işlemini bitiriyorsunuz,çok kolay..
Türkiye'de Depend markası sanırım yok ama bu tarz bir kalemle karşılaşırsanız aklınızda olsun,deneyin..

6 yorum..:

mughetto dedi ki...

Süpermiş ama bu :) Burada denk gelirsem alırım mutlaka..

Adsız dedi ki...

benim icinde super bir kolaylik olacak paylasimin cok faydali oldu :))

Adsız dedi ki...

ben kendım hiç beceremem yapamam bunu ben watsonsda gormustum ama almadım şimdi kafam takıldı cıdden düzgünce çekiliyorsa deniyim

madammoda dedi ki...

Ben de bu kalemlerden bakınıyorum ama TR'de baya pahalı bunlar, Sally Hansen'in ve bikaç başka markanın var, fiyatları 40-50 TL civarında..

Your style is your signature dedi ki...

oje konusunda muhafazakar olanın tek ben olduğumu düşünmeye başlamıştım je bloglarını gördükçe :)
öyleki hala kullandığım 3 renk oje var kremrengi,beyaz ve kırmızı!

bu kalemi de çok sevdim :) çok kullanışlı.

Adsız dedi ki...

hi just registered ,, tinas