Uyduruk Prenses

''Lanvin for H&M koleksiyonu huzurlarınızda''

H&M'in pek sevgili Lanvin'le iş birliği yapacağını duymayan bilmeyen kalmamıştır sanırım yine de bilenler bilmeyenlere anlatsın..
İşte sizlere bu birliktelikten doğan;renkleri güzel,tarzları hoş ve iddalı cicileri sunmaktan gurur duyarım:)
Fiyatların H&M'e göre daha yüksek olduğu koleksiyonda ben özellikle fırfırlı elbise ve mini eteklere bayıldım ama ayakkabıların tarzını çok sevmedim..
Bakalım sizler nasıl bulacaksınız?
(nitrolicious.com)


11 yorum..:

NlyStyle dedi ki...

hepsi o kadar şirinki bakmaya doyamadım.hepsini istiyorum...

cizel dedi ki...

Gerçekten harika... rengarenk... ve şu küpeler!!!!

mine dedi ki...

ama olmazkihepsinde aklım kaldı : )

Judy Abbott dedi ki...

elbiselere bayıldım valla, kapmak lazım bir iki tane. her daim giyilebilir.

cerenim.com dedi ki...

nefis ciciler bunlar!!!!

Adsız dedi ki...

lanvin for h&m olcakti heralde :))

kaliteli süper mallar... 1 t-shirt ve 2 elbise aldim 10 dakika içinde :) herkese siddetle tavsiye ederim :))

uyduruk prenses dedi ki...

adsız;evet orada bi yanlışlık olmuş:)ama bi yanlışlık da sen de var daha bunlar satılmaya başlanmadı,23 kasımda mağazalarda olacak:)

Dominika dedi ki...

hepsi benim olabilir mi :))

Adsız dedi ki...

sizin için üzülerek söylüyorum ki benim 23 kasimi beklememe gerek yok-tu...
Paris'te yasamak, modanin içinde olmak ve ayrica stylist olunca... olanlar oluyo pek sevgili blog sahibesi :)

öpüyorum =))

uyduruk prenses dedi ki...

Adsiz;cok mutevaziymissin bravo,takdir ettim seni bu yorumdan sonra

Adsız dedi ki...

ehehee :)