Uyduruk Prenses

''Modern ev sevgim''

Karakterli,stil sahibi ve ferah evlere bayılıyorum..
Yüksek tavanlı,bol krişli,bembeyaz üstelik de şöminesi olan bu evi beğenmezsek sizce de haksızlık etmez miyiz?
 (stadshem.se)

10 yorum..:

battodol dedi ki...

merhaba prensessss :)
muhteşem bir evmiş bu, çatı katlarına bayılıyorum. Dümdüz eveler çok sıkıcı :(

Taranis dedi ki...

Süper ferah iç açıcı bi ev burasi ama ya bayıldım siyah - beyaz, gri-turuncu uyumuna.

Mutfaktaki halı İkea mi acaba prenses?? Bir kac isvec mutfaginda yine bu halının degisik renklerini gormustumde bilgin var mı?

mergiz dedi ki...

burası benim evim olsun her gün tüm odaları toplamazsam neyim.

arzu sonmez dedi ki...

son karedeki koseye bayildim! cidden cok hos.

Unknown dedi ki...

Sevilmez mi bu evler:)

Dilekce.. dedi ki...

Beğenmek de ne kelime, bayıldım yaaaa.. Tam benlik.. Allah'ım noooolur benim de böyle bir evim olsun :))

Entel Karınca dedi ki...

Hayran kaldım resmen. Hepimizin niye böyle evi yok be :(

uyduruk prenses dedi ki...

taranis;bu ara hiç ikeaya gitmedim ama sitesine baktım,yok sanırım değil ikea:)

Taranis dedi ki...

Bir kaç isvec evi resiminlerinde gorunce Ikea olma olasiliginin fazla olduğunu düsündüm:)cok tesekkur ederim en cok sevdigim blog yazari uyduruk prenses :)

Ecehan dedi ki...

Temizlemesi çok zordur bunun ya...