Uyduruk Prenses

''Lady Gülşen''

Ben açıkcası eskiden beri Gülşen'i ses ve fizik olarak hoş bulanlardanım..
Son zamanlarda sizler de fark ettiniz mi bilmem ama Gülşen'in hem yeni saç modelinde hem de kıyafet seçimlerinde bir Lady Gaga etkisi gözlenmekte..
Bana sanki biraz fazla özenti gelen bu tarzı sizler nasıl buldunuz bakalım?
(ayakligazete.com)

5 yorum..:

canDirekli dedi ki...

aah aah ben de sürekli yakınıp duruyorum twitter ve sadece bunlara laf sokmak için açtığım monster magazine adlı tumblr adresimden :D

rezaletler, hande gülşen ve demet tam anlamıyla rzaleti oynuyor ne desem bilemiyorum :)

http://monster-mag.tumblr.com/

memolininannesi dedi ki...

allaha askına tarz yapıcam dıye bır ınsan bu kadar zıvanadan cıkarmı..kendılerıne yaptıklarına bak...yazık gercekten sırf ozentı farklılık ve sacmasapanlık goruyorum su fotograflarda...bunun adı ne anlayamıyorum...

mine dedi ki...

sessiz sedasız sürekli bir şeyler yapıyor yakında değişir:)

Ayshenur dedi ki...

yaa hiç gerek yok aslında böle şeylre..cnkü ztn hoş ve özgün bi hatundu gülşen..
ama bizim ünlülerimiz böle işte ille bi özentilik ypcklar:S

hemera-nyks dedi ki...

delirdinmi şaşırdınmı keçileri kaçırdınmı gülşeeen demek istiyorum.. gerçi 0 beden merakından sonra kaçırdığına inanmıştım ama neyse..

nyks