Uyduruk Prenses

"Yan topuz"

Haftasonu bir arkadaşımızın düğününde giyeceğim tek omuzlu elbiseme uyacak yan topuz modelleri aramaya başladım.
Düğün İsveç'te olduğundan ve buradaki insanlar çok sade olduğu için çok abartılı bir saç modeli tercih etmek istemiyorum..
Nasıl,sizce bunlar güzel mi?

5 yorum..:

Unknown dedi ki...

Yandan topuz benim de favorilerim arasında Natalie Portman en sade olanı bence :)

Duygu Senyurek dedi ki...

harika ben de denemek istyrmm=)
sevgilerrr

Fashion Mini dedi ki...

bence hem şık hemde spor modeller herhangi bir abiye elbiseyede çok yakışır, bende genelde bu şekilde tercih ederim.

Bc dedi ki...

4. fotograftaki en şık ve sadesi diye düşünüyorum

~♡ηυяѕαℓкιмι™ dedi ki...

Gerçekten bir çok bayana yakışıyor bu saç modeli. natalie portman ve scharlet j. na da çok yakıştırdım.