Uyduruk Prenses

"Yaratıcı kitap ayraçları"

Gördüğünüz kitap ayraçlarını ben çok sevdim..
Ne kadar yaratıcılar değil mi?

10 yorum..:

dshandmade dedi ki...

Bayıldım, bayıldım...

Unknown dedi ki...

Harika bir fikir çok sevdim :)

What's Next dedi ki...

gerçekten çok süperler! bayıldım :) ilkini erkeklere almak lazım ;)

Nerwen dedi ki...

çoook güzel görürsem mutlaka alırım bunlardaaan :)

j.d. dedi ki...

Hehe istiyorum bunlardan :D

Bc dedi ki...

bayıldımm=)

uçamayan cadı dedi ki...

hepsi benim olmalı :))

Fashion Mini dedi ki...

çok keyifli hepsii,değişik bir yaratıcılık örneği sevdim :)

Süm dedi ki...

çok güzel olmuş bunlar ya hahaha:)

Blogumda çekilişim var, bekleriiim...Sevgiler:)

http://birdilimportakal.blogspot.com/2012/03/bakn-burada-ne-varms-hediye-zaman.html

melomelo dedi ki...

nerden bunlar diye sorsam?? nerden aliriz acep?