Uyduruk Prenses

''Blanco markasını duydunuz mu?''

Hani bazıları vardır;ayakkabı çanta haricinde giysileri de en iyi marka olsun,en kaliteli olsun,yıllarca giyiyim derdindedir..
Ben hiç onlardan olmadım çünkü Zara olsun,H&M olsun veya şirin bir butikten olsun ama çok giysim olsun,yıllarca giymesem de olur bana göre:)
İşte bu yüzden Barcelonada keşfettiğim Blanco;uygun fiyatlı güncel modayı takip eden bir marka olduğundan direkt gözüme girdi..
Denk gelirseniz kaçırmayınız diyerek hepinize mucks..

8 yorum..:

begum begum huuu dedi ki...

barcelonada Blancoyu bende keifettim acayip keyif aldım ürünlerinden konseptten bayıldım hatta keşke tr yede gelse:)


begumyagci.blogspot.com

What's Next dedi ki...

ilk defa duyuyorum ama iki renkli gömlekle ilk fotoğraftaki elbise ne kadar güzel! valla uygun fiyatlı veya değil, güzel parçalar her yerden çıkabiliyorr!!

Stilcatcher dedi ki...

Ben de senin gibiyim.öle çok para vereyim yıllarca giyeyim mantığım yok.ama en bayıldığım şey iyi kesim,iyi kumaş,iyi dikiş bir de ucuza buldum mu ooo misss...)))onun için outletleri pek severim)

Adsız dedi ki...

Blanco cok ucuzdur, ama cantalari, aksesuarlari, ayakkabilari ve hatta giysileri bile bazen plastik, uhu gibi bir sey kokar. dolabiniza koyarsaniz butun dolabi kaplar o koku... ve kesinlikle dunyanin en kalitesiz mallaridir. bazen ikinci bir defa giyme sansiniz bile olmaz.

valencia'dan sevgiler...

uyduruk prenses dedi ki...

Begum;bence de;)
Whats next;kesinlikle:)
Itir;ayni fikirde olduğumuza sevindim:)
Adsiz;ayakkabi cantayi zaten boyle yerlerden almayi pek sevmem ama benim aldigim giysiler gayet kaliteli duruyo,bakalım nasil cikicak:)

Birkaselezzet blogspot.com dedi ki...

ben geldim
tanıştığıma memnun oldum canım
çok hoş paylaşımlar
beklerim
:))

wantthefashion dedi ki...

evet duydum tabikide ispanyada çok meşhur. kıyafetleri bir bakıma bizim stradivariusvari ama daha güzel ah birde euro bazlı fiyatlar olmasa dahada yüz güldürecek. mayısta yine ispanyadayım umarım indirim zamanına denk gelirim :/

Bc dedi ki...

ama online da alamıyoruz ispanyaya gidene kadar ne yapmalı??