Uyduruk Prenses

"Bahara az kaldı,balkonları hazırlayalım"

Havalar Stockholm'de daha da ısınmaya başladıkça balkon sezonunu açmak için sabırsızlanıyorum..
Bizim için balkon sallanan koltuğumuzda kitap okuduğumuz,rengarenk çiçeklerimiz arasında kahvaltımızı ettiğimiz,akşam çayımızı içip kağıt oynadığımız bir keyif alanı..
Görseller size de ilham versin,bahar yaklaşırken hazırlıklara başlayın;)
 (alvhemmakleri.se)

4 yorum..:

üzüm kuşu dedi ki...

ne güzel balkonlar öyle benim balkonum kutu gibi küçücük:(

PEMBE BAKTERİLİ DEKORASYON:)) dedi ki...

keşke genişş bi balkonum olsaydı yaaa:((ama benim ufaklıkda çok cici olmuştu,hatta postunuda yapmıştım.istersen inceleyebilirsin cicim:))

New York Turca dedi ki...

Cok guzeller balkon sevgim depresti hele havalar bu kadar guzelken :( balkon keyfini ozellikle ilkbaharda cok seviyorum ve burada cok ozluyorum balkon sefalarini.

Bir Alışverişkoliğin İtirafları dedi ki...

Ah harika bu balkonlar, ben de balkonumu rengarenk saksılarla süslemek, minderler atmak bütün baharı yazı balkonda geçirmek istiyorum :)

http://bir-alisveriskoligin-itiraflari.blogspot.com/