Uyduruk Prenses

"Günün rengi,altın"

Aslan burcu olup da şıkırtıyı sevdiğimden midir bilmem ama ben oldum olası altın rengine bayılırım:)
Bir takıda,kıyafet üzerinde ya da herhangi birşeyde altın detayı varsa o benim için kesinlikle bir tercih sebebidir.
İşte bu yüzden günün rengi olarak altını seçtim,görüşleriniz?

5 yorum..:

kitten dedi ki...

ben de altına bayılırım, özellikle sondaki etek çok şık

begum begum huuu dedi ki...

bir boğa olarak bütün ışıltılara bayılırım ben bunlarada bayılmamak eld e deil özellikle tırnaklarımı dönüştürmeyi çok istedim:9


begumyagci.blogspot.com

PEMBE BAKTERİLİ DEKORASYON:)) dedi ki...

ahh ahhh bende bayılıyorum altın rengine,bronz tenimdede çok uyumlu olacağını düşünüp bir türlü birşey alamayanlardanım ama:)

Adsız dedi ki...

Ölü beyazı rengim yüzünden yakışmayan ama sevdiğim şeydir gold tonları..

beijaa vintage dedi ki...

elbise harika bence ;)