Uyduruk Prenses

''Stockholm gezisi yapalım''

Yaşadığım yer Stockholm'de en sevdiğim yerlerden birisi Gamla Stan yani eski şehir..
Tarihi binaları,daracık sokakları ve turistlerin cıvıltısıyla dolu olan eski şehirde dolaşmayı ben hep çok sevmişimdir....
Bu pazar işiniz yoksa siz de benimle bu geziye katılın istedim..
İyi gezmeler:)

5 yorum..:

uçamayan cadı dedi ki...

ne kadar güzel yerler buralar Stockholm deyince hep aklıma soğuk geldiği için yanından bile geçmeyi düşümediğim bi yerdi ama senin sayende aşık oldum şehrine, ülkene :)

Syhn dedi ki...

çok seviyorum gezmeyi fotograflara bakarken o dar sokaklardan geçmeyi istedim. hımm gezilecek yerler listeme ekliyeyim ;)

Ayfer dedi ki...

En kisa zamanda gorusmek dilegiyle ^-* sevgiler

uyduruk prenses dedi ki...

Ucamayan cadi;ne guzel cok sevindim:)
Syhn;bekleriz;)
Ayfer;tabiki;)

Adsız dedi ki...

Orda olmayı çok çok isterdim. Hatta oraya yaz gelmiyor bile olsaydı isterdim:)