Uyduruk Prenses

"Barcelooooonaaa"

Beni facebooktan takip edenleriniz haftasonu için çok sevdiğim Barcelona'ya gittiğimi bilirler..
Avrupa'da bir şehir görme hakkınız olsa kesinlikle ve kesinlikle tercihinizi Barcelona'dan yana kullanmalısınız derim..
Çünkü Barcelona; Akdeniz iklimiyle,nefis mimarileriye,gezmeye doyamadığınız sokaklarıyla,masmavi deniziyle,bitmek tükenmek bilmeyen alışveriş caddeleriyle,daracık sokaklardaki şirin butikleriyle,sıcacık insanıyla ve lezzetli tapaslarıyla insanı kendisine aşık eden muhteşem bir yer:)
Ben artık susuyum da fotolar konuşsun diyerek hepinize iyi gezmeler:)

7 yorum..:

cerenim.com dedi ki...

fotograflar cooook basarili cok beendim!

dilek deniz coşkun dedi ki...

bayıldım Cerencim hakikaten, ilk tercihlerimizden biri Barcelona olacak, emin ol! Bu arada özledik ya, Türkiye yok mu yakında? öptüm ikinizi deee...

uyduruk prenses dedi ki...

cerenim;cook mersi:)
dilek ablacım;evet evet mutlaka gidin,bu ay ortası gelıoruz insallah gorüşelim opuyorum:)

begum begum huuu dedi ki...

ben eylülde kaçtım barcelonaya çok sevdim ilk fırsatta tekrar tejkrar istiyorummmm:) içimdeki barceloına özlemini hem çıkarıp hem dindirdiğin için teşekkğür ederim:)


begumyagci.blogspot.com

uyduruk prenses dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Hilal Mor dedi ki...

Çoook Güzelll...

http://hilalmor-moda.blogspot.com/

~♡ηυяѕαℓкιмι™ dedi ki...

Çok güzel resimler, özellikle üçüncü olana bayıldım. Ne kadar güzel farklı ülkelere gidip farklı yerler görebiliyorsunuz. Hep özenmişimdir bu imkanı bulanlara.