Uyduruk Prenses

"Bembeyaz bir İsveç evi"

İsveç evlerini benimle gezmekten keyif aldığınızı bildiğimden yine ferah ve beyaz bir evi sizlerle paylaşıyorum..
Bu paylaşımlar sayesinde siz de artık yaşadığım ülkedeki ev ve dekorasyon hakkında epey bir bilgi sahibi oldunuz,ne güzel:)
 

6 yorum..:

Fashion Mini dedi ki...

çok ferah ve şık döşenmiş, sayende isveç hakkında herşeyi öğrendik :)

Şantiyenin Gülü (Tender Lady in the construction site) dedi ki...

evlerde beyaz renk ne kadar huzur verici oluyo bide temizliği kolay olsaaa :)

uçamayan cadı dedi ki...

ben bayılıyorum bu isveç evlerine ama merak ettiğim bir nokta var bu kadar beyazlarmı gerçekten neden daha sıcak renkler yok :))

Doğanay / Tuğba dedi ki...

İsveç'e zaten bayılırken bu postu görmek orda yaşama isteğimizi daha da artırdı! Özellikle kitapların çok sık kullanılması çok hoş olmuş. :)

http://sundaysmileblog.blogspot.com/

Unknown dedi ki...

Bütün isveç evlerinde pekçok ortak özellik var ama benim en çok dikkatimi çeken kocaman kütüphaneler.gerçekten bu kadar okumayı severler mi?

Nergis Nisa dedi ki...

Bayıldım eve öyle böyle değil. Çok kullanışlı,çok ferah, çok aydınlık.
bu arada çok güzel bir blog yapmışsınız,emeğinize sağlık :)