Uyduruk Prenses

"Kaldırın kolları"

Yazın veya sıcak bir ortamda koltuk altlarınızda beliren ıslaklık eminim ki hiçbirinizin hoşuna gitmiyordur..
Bu dertten muzdaripler için çok hoş bir ürün keşfettim,ter emici pedler..
Kendinden kıyafete yapışan,fazla teri emen bu pedler kötü görüntüyü engellemesinin yanında kıyafetinizi de kirlenmekten koruyor..
Henüz bu ürünü denemsem de çok faydalı olacağına eminim,ne dersiniz?
 

7 yorum..:

begum begum huuu dedi ki...

fikir güzel ama uygulaması ne kadar başarılı olur benim şüphelerim var açıkcası... Umarım yarıyordur:)



begumyagci.blogspot.com

Muzurella dedi ki...

ben kullanmıştım ama maalesef pek kullanışlı değiller.
Giysiye tam yapışmadıkların için daha sonra başka bi tarafınızdan çıkabilme ihtimali yüksek.

uçamayan cadı dedi ki...

değişik bir versiyonunu kullanmıştım ben, giysiye değil koltuk altına yapıştırılıyordu ben memnun kalmıştım :)

Duygu Senyurek dedi ki...

Super cok terlemem ama o goruntu oldugu zaman sokkata gezemem sahsen

pempe gönlüm sende dedi ki...

güzelmiş gerçekten:)

Unknown dedi ki...

ben pek sevmedim, kıyafettim de boyle bisey beni rahatsız eder. Onun yerine , polyester olup kotu kokutup terletmeyen, kumas rengi terleyince renk degistirmeyen kumaslı kıyafetleri tercih ediyorum.

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Bobbidi Bibbidi dedi ki...

Daha once gormustum ve ilgileniyorum bu urunle.. mesela straplez bir badinin uzerine ceket giydik kuruyıkama maliyetinden kurtuluruz hıc yoktan, paylaşım için tesekkurler