Uyduruk Prenses

''New York,New York''

İşte Amerika gezimizden ilk durağımız New York'tan size neler yaptığımı ve neler gördüğümü özetleyecek güzel fotolar..
Bakalım sizler de New York'u benim kadar sevecek misiniz?
İyi gezmeler...
New York..
Koskocaman gökdelenler arasında yer alan renkli caddeleriyle her daim kalabalık,yaşayan bir şehir..
Times Square,şehrin en cıvıl cıvıl,en ışıltılı meydanı..
Binaları çevreleyen renkli tabelalar ve dev reklamlar gerçekten gece gündüz insanı büyülecek türden..
Cental Park;New Yorklular için doğaya kaçış noktası olan çok büyük ve yemyeşil bir park..
Biz parkı gezerken sincap kardeşlerde bizi yalnız bırakmayıp eşlik ettiler:)
New York'a gidip de Broadway'de şov izlememek olmaz diyerek Chicago'yu izledik..
Filmini de çok sevmiştim ama canlı performans cidden süperdi..
Amerika=Ucuz ve kaliteli alışveriş
Macy's koskocaman bir mağaza,indirim yakalandığında süper.
Century 21 ise iyi markaların eski sezon ürünlerini oldukça uygun fiyatlara satan bir cennet..
Alışveriş sonrası hissettiğim tek şey mutluluk oldu:)
Bir akşam ruhumuzu müzikle beslemek için jazz dinlemeye gittik,cidden beslendik:)
Tabiki de özgürlük anıtı önünde onun gibi poz vermekten de eksik kalmadım:)
Hayatımın en güzel hamburgerini burda yedim..Gidecek olursanız ismini kaydedin,pişman olmazsınız..
NBA maçı izlemek bana göre zevkli,biricik eşime göre rüya gibiydi..
Soho,güzel butikleri ve şirin cafeleriyle New York'un en kaliteli yerlerinden,çok sevdim..
New York'a gidilirse kesinlikle görülmeli..
Biraz da sanat diyerek Chelsea'deki galerileri ve Modern Art müzesini gezmeden de dönmedik..
Ve uyduruk prensesin gözünden New York gezinizin malesef sonuna geldiniz..
Sırada Las Vegas var..
Nasıl New York'u iyi gezdiniz mi bakalım?

5 yorum..:

---!Fashion Passion!--- dedi ki...

Bayıldım, çok güzel ya, ben de gitmek istiyorum:)))

Adsız dedi ki...

muhteşemdi:)tşk

Adsız dedi ki...

harika canımcım çok sevdim belki bir gün bende giderim :)

Judy Abbott dedi ki...

tek kelime ile büyüleyici.

Adsız dedi ki...

mühteşem aslında bn yazdım :):D
o maygat yanii offfffffff