Uyduruk Prenses

''Birisi kış mı dedi?''

Saatlerimizi 1 saat geri aldık..Yani artık hava 1 saat daha erken kararacak..
Bugün baktım hava 4buçukta kapkara olmuştu bile..Hatta İsveç'te öğlen 2buçuğa kadar yolu var bu kararmaların..
Ama ben bu sene kış geliyor diye hüzünlü,mutsuz veya kızgın değilim..
Sanırım artık evimi daha çok sevme dönemim geldi..
Buz gibi havadan eve girmek,sıcacık ev botlarımı,polar sabahlığımı giyip dizilerimi izlemek artık daha bir keyifli olacak..
Arkadaşlarımızla evlerde buluşup kış boyu güzel akşamlar geçirmememiz için hiçbir neden yok..
Dışarıda lapa lapa kar yağarken çayımı demleyip,blogumla ilgilenmek süper olacak.
Christmas zamanı yaklaştıkça evlerin camlarında yanan lambaları,yıldızları ve süslü balkonları seyretmek içimi ısıtacak..
Çok kar yağdığında evimizin karşısındaki parka gidip kardan adam yapmak,tepeden kızakla kayan çocukları izlemek biraz olsun beni çocukluğuma döndürecek..
Belki bu sene bir türlü cesaret edemediğim kayak yapmayı da öğrenebilirim,böylece karla biraz daha barışabilirim..
Yani bunun gibi birçok umudumu biriktirdim huzurla kışı bekliyorum,siz?
(wehearit.com)

3 yorum..:

mine dedi ki...

kışın güzelliği de ayrı herne kadar yaz ve bahar kadını olsam da : )

Adsız dedi ki...

kesinlikle ben de yaz çocugu olsam da kışı en çok seviyorum....

Kelime Yığıcısı dedi ki...

canım sitemde senin için bir ödül var :) bak bakalım beğenicek misin? :)

http://kelimeyigicisi.blogspot.com/