Uyduruk Prenses

''Kış desenli taytlar''

Tayt,kış aylarında özellikle de İsveç'te fazla soğuklarda içine birkaç çorap desteğiyle giyildiğinde en kullanışlı ve sıcak aksesuar oluyor benim için..
Gina Tricot'ta bu kış desenli taytı gördüğümde artık o dümdüz renk taytlarımdan sıkıldığımı fark edip hemen kaptım bir tane..
Yeni favorim desenli taytları bakalım sizler nasıl bulacaksınız?

12 yorum..:

Fashionlicious Girl dedi ki...

çok güzelmiş gerçekten ama ben Türkiye'de giyebilirmiyim emin eğilim:S

Gizzy dedi ki...

çok güzelmişşş!!!benim de desenli taytlarım var ama bunun deseni kışı hatırlattı bana:)

Gizem. dedi ki...

Bayıldım!

fashion house by zeto dedi ki...

Ben çok sevdim desenli tayt hastası olarak:) Olsada alsak bizde:)

Sezsel by Sezgi dedi ki...

Hrıka yaw bu taytlardan TR de yok mu yaa :)

Aslı dedi ki...

Mmm güzelmiş, gri tonlardaki modeli ayrıca beğendim!

ArzuSonmez dedi ki...

islevsel de bence:) mis gibi sicacik tutar bunlar insani buz gibi havalarda!

Adsız dedi ki...

bir blog sayfası hazırladım :)) Henüz hiçbir izleyici yok. İlk siz olun! http://bilgeceler.blogspot.com/

cerenim.com dedi ki...

süper!!! yanındaki kesilmiş kişi de benmiymişim yahu! :D

Adsız dedi ki...

yhaha bunlarıı nerden alabilriz türkiyedennn

Adsız dedi ki...

Ah aman tanrım harikalar... ama bunları nereden alabılırım ki? istanbulda yaşıyorum bulmam kolay ama bi dükkan ismini söylesenizz ?? KESİNLİKLE BA-YIL-DIM!

uyduruk prenses dedi ki...

Ben isvecte gina tricot magazasindan almistim,istanbulda yok malesef:(