Uyduruk Prenses

''Amsterdam için minicik bir ara..''

Cici kuşlarım,minicik bir haftasonu kaçamağı yapıp sevdiğimiz arkadaşlarımızla uzun zamandır görmek istediğim Amsterdam'a gidiyoruz:)
Dönüşte fotolarla sizleri de ufak bir Amsterdam gezintisine çıkarırım,söz..
Mucks..

8 yorum..:

noyumberry dedi ki...

İyi yolculuklar canım:)
Sevgiler..

Aslı dedi ki...

Resim ne güzelmiş! İyi yolculuklar:)

Sare dedi ki...

iyi yolculuklar... gidip gordugum, sevdigim ve yasamak istedigim sehir...

♥ Ç!lekl! ♥ dedi ki...

keyifli tatille..Bizde gidecegiz banada fikir olur ;)4 gozle bekliyorum!

Judy Abbott dedi ki...

harikaaa, iyi eğlenceler:)

Style Tricks dedi ki...

iyi eglenceleeer! :)

Adsız dedi ki...

iyi eğlencelerrr...keyfini çıkarın:) bizde geçen yıl gitmiştik bu zamanlar güzeldi, değişik ve eğlenceliydi..ama hep orada yaşamayı asla düşünmem bir müddet sonra bayar ve kaçmak isterim. hatta 3. günün sonunda sıkılmaya başlamıştım..birde güneş yok hava hep kapalı ve soğuk, ben burda bile, fransanın güneyine yakın olmama rağmen güneşe hasret kalıyorum amsterdamda boğulurum sanırım...neyse ay ne çok uzattımm:))) sadece düşüncelerimi seninle paylaşmak istedim...iyi eğlenceleeerrr mucux!

uyduruk prenses dedi ki...

coook teşekkürler hepinize,gittim gördüm çok beğendim,üstelik hava da süperdi,fırsat olursa gençken mutlaka gidilmeli,dağıtılmalı:))