Uyduruk Prenses

''Heidi Klum ve halloween

Türkiye'de pek adetten olmasa da her sene 31 Ekim'de kutlanan Cadılar Bayramı için Stockholm'de bu gece ve yarın gece birçok mekanda kostümlü partiler düzenleniyor..Bugün özellikle de kostüm satan dükkanların önünde oluşan upuzun kuyruklar dikkatimi çekti.
Her sene Halloween için büyük titizlikle kostüm seçen Heidi Klum'un yukarıda gördüğünüz bu seneki kıyafeti yine oldukça orjinal olmuş.
Ama ben geçen senelerdeki kostümlerini de çok yaratıcı ve eğlenceli buldum..
Özellikle de kedi kız kıyafetini gerçekten giymek isterdim..
Sizler beğendiniz mi ve hangisini giymek isterdiniz?
(toofab.com)

1 yorum..:

Lokum Hanim dedi ki...

Heidi Klum'un her sene evindeki kocaman halloween partisi cok unludur ve hollywood unlulerinin coguda bu partiye katilir. Cok cok ozenli hazirlanmis her birine hepsini cok begendim =)