Uyduruk Prenses

''Amsterdam tatilim''

Çılgın,kalabalık ve rahat Amsterdam'ı bırakıp sakin,huzurlu ve kurallarla dolu canım memleketimiz Stockholm'e dönmüş bulunmaktayım..
Şansımıza ıpılık bir havada;kanallar arasında birbirinden cici evlerle bezeli ve hareketli Amsterdam sokaklarının tadını 3günde doya doya çıkardık ve sonuçta çoook eğlenceli,kahkahalı ve cidden unutulmayacak anılarla dolu bir haftasonu geçirdiğimizi söyleyebilirim:)
Şimdi biraz resimle sizi de ufak bir gezintiye çıkarmak istiyorum,haydi size iyi gezmeler..

5 yorum..:

Unknown dedi ki...

Seyahat için teşekkürler :) Resimler çok hoş,ellerine sağlık..Mutlu akşamlar..

stuven dedi ki...

ben şimdi bir bisiklet kiraladım ve gezintiye devam ediyorum :)

nihalasli dedi ki...

Ben esimi bu mekanlarda cekildigi ve bana ilk zamanlar yolladigi fotolarla begenmistim(Havasinda midir nedir en yakisikli fotolari ordaki fotolari :))gorunce aklima geldi:) Iyi bir seyahat olmus..

mine dedi ki...

en çok bisikletlere bayıldım yeni bir bisiklet alma zamanı geldi galiba : )

♥ Ç!lekl! ♥ dedi ki...

cok guzel bir gezi olmus..resimler super...biz de gidecegiz umarim keyifli gecer...Bir de mutlaka gidin dedigin yerler varsa benim icin iyi olur..sevgiler...