Uyduruk Prenses

''Fırfır''

Nerede kurdele,fiyonk veya fırfır detaylı bir cici görsem bayılıyorum..
Pantolonda fırfır yeni gördüğüm bir şirinlik olmuş..
Çok beğendim,bu tarz bir pantolonla karşılaştığım an benim olmasına izin vereceğim:)
(loversinvain.blogspot.com)

4 yorum..:

mine dedi ki...

çok tatlı fotolar

Judy Abbott dedi ki...

hele o son fotodaki pantolonun arkasındaki fırfır inanılmaz tatlıydı.

madammoda dedi ki...

Çok tatlılar ama bu pantolonları giyebilmek için 0 beden olmak lazım sanki ;))

buğra çifci dedi ki...

bu pantolonu gördüğüm anda eski de olsa hafızam sayesinde beğendiğini hatırladım senle paylaşmak istedim. öpüyorum..
http://www.asos.com/Borne-By-Elise-Berger/Borne-By-Elise-Berger-Lightweight-Tapered-Trousers-With-Frill-Detail/Prod/pgeproduct.aspx?iid=1544214&SearchQuery=frill&sh=0&pge=0&pgesize=200&sort=-1&clr=Champagne