Uyduruk Prenses

''Asma kat olsun,benim olsun''

Niye bilmem yüksek tavanlı veya asma katlı evlere oldum olası bayılmışımdır..
Çok ferah ve modern duran bu tarz evlere hayranlığım görsellerdeki mutfak ve salonla bir kez daha depreşti:)
Şimdi buradan evrene mesajımı gönderiyorum;birgün böyle içimi açan yüksek tavanlı bir evim olsun istiyorum..(duy sesimi ey evren:)
(stadshem.se)

9 yorum..:

SvGLove dedi ki...

İtalya'ya gel canım;evler eski olduğundan, tavan yüksekliği 6-7 m. araya hemen bir asma kat yapıveriyorlar. Fotolardaki kadar modern görünmez ama ayrı bir havalı.Şimdiki evimiz öyle diye söylemiyorum:D

Adsız dedi ki...

Benimde sesimi duy evren :) bende istiyoruuuumm :))

Adsız dedi ki...

ferah ve huzur verici benide duysun :)

bebek kedi kız dedi ki...

evet evet bende istiyorum bugün evrene mesaj yollama konusunda müthiş bir konumdayım ne istiyorsam tek tek oluyor,Allah'ım nazarlardan koru...

adaşehir dedi ki...

bu ev sevilmez mi hiç!

nihalasli dedi ki...

Burada bir arkadasimin evi boyle.Harika ben gittigimde hep tavani ve tavandaki bosluktan yayilan isigi izliyorum:)

cerenim.com dedi ki...

iç mimariye bayldım ama çok ahşap ahşap döşemiş. Bizde olsa o ev ne güzel döşeriz dimi uyduruk prenses :)))) ay bayılırım loft tarzı evlere. Ama yatak odası da hep toplu olmak zorunda açık olunca. Açık mutfak gibi

mine dedi ki...

merdivenli evlerde yaşadım hep
ne bileyim artık düz ayak olsun istiyorum herşey
ama fotodaki mutfağı sihirle bize getirsem : )

Judy Abbott dedi ki...

ben de istiyorum ben de ben de evrenciğim, beni de duy:)