Uyduruk Prenses

''Şans meleklerim''

Kendi hatam sonucu lekelediğim duvarım için resimde gördüğünüz duvar stickerlarını kullandım..
Sonuç beni pek memnun etti,şans meleklerimi çok sevdim:)
Bu tarz sorunlarınız varsa tavsiye ederim,hem kolay hem yaratıcı bir çözüm..

13 yorum..:

bebek kedi kız dedi ki...

pratik fikir : ) ve o kadar şirinler ki bayıldım ben bunlara.

Yasemin Kokulu Bir Hayat dedi ki...

harıka olmus bayıldım :)

Adsız dedi ki...

çok güzel olmuş
fakat onlar melek değil peri sanırım ;)

Zeynepinnotdefteri dedi ki...

çok şeker olmuş, nereden aldınız ??

Zeynepinnotdefteri dedi ki...

çok şeker olmuş, nereden aldınız ??

Zeynepinnotdefteri dedi ki...

çok şeker olmuş, nereden aldınız ??

Adsız dedi ki...

Güzel fikir :)

j.d. dedi ki...

Çok sevimli olmuşlar ama ^^

PEMBE BAKTERİLİ DEKORASYON:)) dedi ki...

kuzucum çok güzel olmuş bu periler:))ellerine sağlık

Süm dedi ki...

Oy oyyy nasıl güzel, masalın içindeymişsin gibi:))

Adsız dedi ki...

cicik =)

uyduruk prenses dedi ki...

allposters.se'den aldim.Turkiye'de de var allposters.com.tr diye;)

Dilekce.. dedi ki...

çok güzeller, peri kızı evi gibi.. Senin ev dekorasyonunu da çok beğendim.. daha fazlasını istiyorumm :)