Uyduruk Prenses

''Burcu Esmersoy'un kıyafeti''

Yok Böyle Dans'ın final gecesinde Burcu Esmersoy'un tercih ettiği elbiseyi nasıl buldunuz bakalım?
Ben renk ve model olarak kendisine yakıştırsam da;ağır makyajı ve elbisesiyle aynı tonda olan ayakkabılarını çok sıkıcı buldum..
Siz?

9 yorum..:

Adsız dedi ki...

makyaj değil de ayakkabılar harbi olmamıs

Unknown dedi ki...

ya ama bu kızın öyle bir aurası var ki kimsede yok maşallah.
Elbise hoş ama evet biraz abartılı

yeliz'in dünyasındaki herşey dedi ki...

saçlar beni daha çok rahatsız etti açıkcası ama elbise çok hoş:)

cerenim.com dedi ki...

hic yakismamis begenmiyorum ben bu kadini...

Rh+ dedi ki...

bu kadın frapanlık dozajını aştı bence;)

Aysegul Uluc dedi ki...

makyaji berbat, saclar biraz daha az kabarik olsa idare eder. Yalniz o elbiseye yirtmac hic ama hic olmamis. rukus yapmis kiyafeti

http://stylishtimes.blogspot.com/

bir kum tanesi dedi ki...

Ben hiç beğenmedim bu kadın bana çok tici geliyor

joyvemoda dedi ki...

bu kadına bütün tv programları çok güzel çok alımlı falan filan diyor.Ben hiç begenmiyorum,elbise de hiç yakışmamış,saçı da zaten ayrı bi felaket.ben bu kadını tv de görmek istemiyorum.Ses tonu da ayrıca çok sıkıcı.gözleri zaten görünmüyo ne zaman görüpte güzel gözlü dediler bu kadına bilmiyorum

madammoda dedi ki...

Ben de elbiseyi beğendim ama ayakkabı ve aksesuarların siyah olmasını dilerdim ;))