Uyduruk Prenses

"Bir kaçış öyküsü"

Kendileriyle bir Acne mağazasında karşılaştım.
İncelemek için elime aldım.
Sağa çevirdim sola çevirdim ve hemen aldığım yere bırakıp koşarak uzaklaştım;)

8 yorum..:

Adsız dedi ki...

KAçmakta pek de haksız değilsin :)

cerenim.com dedi ki...

ayyyy feciiii koooş uyduruuuk piiivennsessss koşş

çokoprenses dedi ki...

hehehe cok haklısın:)

Archferda dedi ki...

aman allahım oyle kolay koley bunu hayatta gıymem demem ama bunu da hakkaten hayatta gıymem:))

Archferda dedi ki...

aman allahım oyle kolay koley bunu hayatta gıymem demem ama bunu da hakkaten hayatta gıymem:))

Archferda dedi ki...

aman allahım oyle kolay koley bunu hayatta gıymem demem ama bunu da hakkaten hayatta gıymem:))

Unknown dedi ki...

iğrenç ötesi ııyyykkk

Unknown dedi ki...

ha ha ha ay cok guldum :)