Uyduruk Prenses

''Hiç böyle davlumbaz gördünüz mü?''

Evet bu gördüğünüz güzellikler birer davlumbaz..
O bildiğimiz aspiratörlerden çok değişik ve modern olduklarından ben hepsine bayıldım diyorum başka da birşey demiyorum:)
(elica.co.uk)

10 yorum..:

gülümse dedi ki...

bendeeee:)))

Yasemin Kokulu Bir Hayat dedi ki...

harıka gorunuyorlar ne kadar dekoratıf :)

Adsız dedi ki...

çok güzeller de nası yağ olur onlar :D

fashiONözge dedi ki...

prensesss ban bayıldım bunlaraaa :))

iyi senelerrr :)

bu aradaaa çekilişim devam ediyoorrr :)
PIRLANTA KOLYE isteyenleri beklerimm :))

http://fashionozge.blogspot.com/2011/12/pirlanta-kolye-hediyem-size1yasinda.html

Adsız dedi ki...

Ben avize sanmıştım ilk görüşte :)

€lf dedi ki...

avize gibi davlumbaz! çok şıklar ama böyle bir davlumbaz koymak için öyle de güzel bi mutfak lazım:)

Adsız dedi ki...

Çok güzeller ama ilk akla gelen şey bunlar nasıl temizleniyor olur diye düşünüyorum.

PEMBE BAKTERİLİ DEKORASYON:)) dedi ki...

avize gibi olanları görmüş fakat ada mutfağımız olmadığı için tercih etmeyip,son resmin karesini aldık bizde.çoook severek aldığımız bu davlumbazı keyiflede kullanıyorum.
diğer görseldekilerde çok hoş tasarımlarmış,bayıldım

ace dedi ki...

yok artıkkk!çok güzeller yaa . Aman pislenmesin diye yemek pişirmeğe çekinirim:):)

babycakes dedi ki...

süpper:)