Uyduruk Prenses

"Turuncu saçlı Bülent Ersoy"

Bülent Ersoy'un yeni saç rengi hakkında yorumlarınızı merak ediyorum..

Ben mi,yok ben yorum yapamayacağım galiba:)

18 yorum..:

Adsız dedi ki...

ŞAHTI ŞAHBAZ OLMUŞ:))

ceydaninguncesi dedi ki...

aaaaaaa şeyyyy... hımmm off çok sert!
:))

Duygu Senyurek dedi ki...

şaptı şeker oldu hahaha

Chery Alien dedi ki...

KORKU FİLMİNDEN FIRLAMIŞ ZOMBİ GİBİ

pembe fiyonk dedi ki...

saçtan önce makyaj değiştirmeli yaaaa.. bir ara düzeltmişti ne güzel ama yine eskiye döndürdü makyajı...

PINK PRINCESS dedi ki...

Allah akıl fikir versin diyebiliyorum sadece

Unknown dedi ki...

Sevgili adsız aynı yorumu yazacaktım :)Olmuş mu ama ya :))

Uzun ince kıvırcık dedi ki...

Ay Bület Ersoy'un o gencecik sevgilisi nasıl tahammül ediyor acaba çok merak ediyorum. Bu kadar mı parasız kalmış, aç mıymış o çocukta divamızla beraber :P Adsız ın yapmış olduğu yorumda tam uymuş walla...

Pusattirik dedi ki...

Maymunlar Cehennemi 4 :))

birdysevda dedi ki...

Birileri o makyajla yaşayan ölüye benzediğini Bülent Ersoy'a söylemeli artık.Saç ta maalesef o makyajla birleşince bu görünümü daha beter yapmış.

Adsız dedi ki...

sanırım ben de yorum yapamayacagım :)

hemera-nyks dedi ki...

şaka mı :D
-
hemera

n.g.e dedi ki...

kabus gibi:(uykum kaçtı suan :P

n.g.e dedi ki...

kabus gibi:(uykum kaçtı çok feci:PPP

Ecehan dedi ki...

Kendine yakıştırmış ve bunda karar kılmışsa diyecek bişiycikler kalmamış ki.

Süm dedi ki...

bikaç gündür aşk yaşadığım hep giymek istediğim turuncu pantolonumdan soğudum şu anda. Omg.

birdilimportakal.blogspot.com

pınar dedi ki...

turuncudan soğudum desem:)

ZET Fashion dedi ki...

bu kadını gece korksam vallahi kalp krizi geçiririm :)) bende bugün tvde gördüm, ama panik yok perukmuş. gerçi o her türlü çok korkutucu bence :)