"Bu pazar..."


Bol bol uyuyun..
Yorulana kadar kitap okuyun..
Sevdiğiniz yemekleri pişirin..
Temiz havada yürüyüşe çıkın..
Dizi izleyin..
Kendinize bakım yapın..
Sinemaya gidin..
Alışverişe çıkın..

Ve iyi bir pazar geçirin...
(weheartit.com)

6 yorum..:

isterenklihayat.blogspot.com dedi ki...

Ya da ertesi günkü sınava çalışın :(

zelis dedi ki...

uyudum,yemek yapmadim henüz,dizi izliyorum,kitap okumadim henüz,yürüyüse cikicam aksam olsun;ama ben bugünki pazarimi hic sevmedim:(!
herkese iyi pazarlar olsun...

Ayben dedi ki...

Ne tatlı bir yazı olmuş sanırım final haftasından sonra bu yazıyı tekrar okumalıyım (:

milky dedi ki...

film izlemek güzel oluyor ama alışveriş en güzeli :)

biraydamasalı dedi ki...

ayyy hepsini yapmak isterdim ama bana 1 pazar yetmiyorki:(

dina vanessa mercado dedi ki...

great blog!!!

visit my blog...!

http://voguelyvan.blogspot.com/

kisses!!!