Uyduruk Prenses

''Turunculu modern ev''

Bir oda-bir salon dubleks bir ev huzurlarınızda..
Asma kat ve yüksek tavanlı evlere olan hayranlığımdan turuncu rengin ağırlıklı olduğu bu modern evi ben çok hoş buldum,siz?
(freshome.com)

11 yorum..:

Fundanın Günlüğü +30 dedi ki...

Bence de çok hoş görünüyor.Normalde küçük evlerde çok eşya boğucu bir görüntü yaratır ama bu fotoğraflardaki ev gayet ferah ve eğlenceli görünüyor.

Adsız dedi ki...

çok beğendimmm :)

BÜTÜ dedi ki...

çok hoşmuş gerçekten :)

New York Lover D. dedi ki...

Böyle kompakt, minik ama düzenli evlere baylıyorum :)

http://newyorklover-d.blogspot.com/

lily of the valley dedi ki...

Cok ferah ve cok seker bir ev..

bozbek dedi ki...

Asma kat ve yatak odası fikri çok hoş

seda dedi ki...

çok çok beğendim ben süper olmuş :)

cerenim.com dedi ki...

begendim cok sevimli. bir arkadasimizin boyle turuncu mutfagi vardi. hakikaten eve cok yakisiyor turuncu...

memolininannesi dedi ki...

harikaymış vallahı evı tepeden tırnaga 1 gunde temızlersın.mınımınnacık....

PEMBE BAKTERİLİ DEKORASYON:)) dedi ki...

ÇOK SADE VE GÜZELMİŞ HAKİKATEN

Bir Alışverişkoliğin İtirafları dedi ki...

turuncu, girdiği ortama enerji ve pozitif bir hava veriyor

http://bir-alisveriskoligin-itiraflari.blogspot.com/