Uyduruk Prenses

''Nasıl olmuş?''

Beren Saat yine ilginç bir kıyafetiyle huzurlarınızda..
Siz sevdiniz mi bilmiyorum ama ben sanırım hoşlanmadım..
(gecce.com)

11 yorum..:

pempe gönlüm sende dedi ki...

Çok itici ya bu ne böyle

Buu Benimm Dünyamm dedi ki...

iğrenç, güzelim diye herşeyin yakışacağını zannediyor heralde :)

lamore del calcio dedi ki...

sırf değişik olarak, güzel olunabileceğini sanan birilerinin uydurması bence. hiç beğenmedim şahsen..

milky dedi ki...

çok kötü.
ve oldukça itici görünüyor.

Unknown dedi ki...

Hiçç güzel değil bencede:)

Fashionlicious Girl dedi ki...

ı-ıhh!

!'**rengarengo**'! dedi ki...

ıyyy,hiç sevmedim ben:( çok güzelsin beren ama bu hiç olmamış:p

cerenim.com dedi ki...

ben begendim cok sevimli bir t shirt;)

Yasemin dedi ki...

Cik! Ben de sevmedim

SunShine* dedi ki...

Beren saat'i çok begeniyorum ama bu hiç yakismamis.

cancan dedi ki...

çok kötüüü!