Uyduruk Prenses

''Kokoş ayna''

Accessorize'da gördüğüm bu kokoş aynaya bayıldım ve hemen sizlerle paylaşmak istedim..
Üzerindeki detaylar ayrı ayrı pek hoş..
Acaba yapılabilir mi böyle bir ayna?

10 yorum..:

Bu da Benim Güncem dedi ki...

bayıldım resmen:D ne kadarmış bu hatırlıyormusun:)

hera dedi ki...

çok şıkmış :)

Ben de mimin var :)

Kız Kardeş Derya dedi ki...

Yapılabilir ama yapmak için heves ve sabır gerekir.. Çok şıkır şıkır yahu bende bayıldım..

SunShine* dedi ki...

Çok güzel bayildim! :-)

pembe fiyonk dedi ki...

ya ben buna aşık oldum desem :)

BÜTÜ dedi ki...

gerçekten çok güzel :)

Sayın KARACA dedi ki...

Biraz daha sadesini tercih ederim. Çok şıkır şıkır bu valla :) Bende beyaz deniz kabuklarıyla kaplı olanı var ;)

Şantiyenin Gülü (Tender Lady in the construction site) dedi ki...

Harikaymış,dekorasyon amaçlı mı sadece acaba?
http://santiyeningulu.blogspot.com/

mergiz dedi ki...

yapılır ki! görür görmez vuruldum! :)

Pamuk Şeker dedi ki...

Mrb uyduruk prenses :))

http://kumralsirine.blogspot.com/