''Kedi severlere yatak tavsiyesi''

Tüm hayvanlardan korkan biri olarak fark ettim ki en çok korktuğum hayvanlardan biri kedi..
Dışarıda ayaklarım havada yemek yediğim çok olmuştur veya kedi takip etmekten ne yediğimi anlamadığım:)
Ama tüm bunlar kedi severler için bu postu yapmama engel değil..
Eskiden kalan vintage bavullarınızın kapağını koparıp içine de bir yastık koyup kedileriniz için şirin bir yatak  yapabilirsiniz..
Bence fikir çok hoş,deneyin derim..
(freshome.com)

4 yorum..:

♥мұ»p»r«i»n«č»є«s»s♥ dedi ki...

çok yaratıcı ve güzel bi fikir cnm paylaştıgın için tşkler...

fashionist dedi ki...

bu vintage bavullarla ilgili yapılabilecek çok şey var zaten bu da bir alternatif olabilir özellikle benim gibi iki kedili biri için.
bu arada kedilerden korkulur mu canım ya naaptın? onlar huzur kaynağım benim. hem araştırmalara göre kedi okşamanın stresi aldığı kanıtlanmış, bunu ben de garanti ederim huzur dolu bir evde yaşıyorum onlar geldiğinden beri.
neyse dedemde ki şu bavulları alıyım da değerlendirmeye başlıyım ben ahaha:)
öpüyorum canım kedileri sevmeyi dene, şimdiye kadar boşa vakit harcadığını anlıcaksın, sevgiler ;)

http://cansansalmoda.blogspot.com/

İğne İle İplik dedi ki...

ah bir kedim olsa ben onu koynumda yatırırım:)) Ama güzel fikirmiş bavullar:)

seda dedi ki...

çok güzel bir fikir. benimde kullanmadığım bavulum var. onu tasarlayıp kedisi olan arkadaşıma hediye edebilirim.
paylaşım için teşekkürler...