Uyduruk Prenses

''Eyeliner sticker''

Yoksa siz de benim gibi kusursuz çekilen eyeliner görüntüsünü sevip de bir türlü doğru dürüst yapamayanlardan mısınız?
Öyleyse Dior'un yeni eyeliner yapışkanları bence tam bizlik..
Sephora'larda 55$'dan satılacak olan stickerları belki günlük değil de özel günleriniz için tercih edebilirsiniz..

6 yorum..:

fashionist dedi ki...

kesinlikle beni düşünerek üretmişlerdir umarım her sticker birden fazla kez kullanılabiliyordur!!

http://cansansalmoda.blogspot.com/

SunShine* dedi ki...

Eveeet bende onlardanim ve buna bayildim! :)

Yasemin dedi ki...

Evet ben de eyeliner kullarak bir gozumu cekik digerini yuvarlak yapanlardanim:) Bu sticker iyimis hosmus ama ben bu kabiliyetsizlikle kesinlikle yamuk yumuk yapistiririm:)

Evy dedi ki...

vayyyy tam benlik! bayilirim degisik eyelinerlara ve kendim beceremedigim icim tam bana gore. nezaman satilicak acaba
http://maffionista.blogspot.com/

Gözde dedi ki...

Siteni dün akşam keşfettim ve ne kadar geç kaldığımı anladım. Baştan sona kadar her yazıyı okudum çok güzeller. :D

Syhn dedi ki...

süperr!!