Uyduruk Prenses

''Pembe mutfağı sevdiniz mi?''

Açıkcası pembe renginin ev dekorasyonunda kullanılmasını pek sevmiyorum..
Fazla çocuksu bir renk olduğundandır belki de.
Ama bu mutfağı sevdim,şirin ve modern bir havası var..
(freshome.com)

11 yorum..:

cerenim.com dedi ki...

ayyyy cok sevimliiii

seda dedi ki...

böyle bir mutfağım olsaydı bütün vaktimi mutfakta geçirir mikemmel bir aşçı olurdum herhalde :) paylaşım için teşekkürler...



http://lifeisbeautiful-seda.blogspot.com/

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

süperrrrrrrrrrr;)

Nuray dedi ki...

evet sevimli görünüyor ama benim favorim her zaman kırmızı-beyaz mutfaktan yana :)

Hande dedi ki...

Sevmedim,sanırım aşık oldum ühühühü
:)))
İsveç mutfağı mı acaba?
Bloğunu takip ettiğimden beri anladım ki;İsveçliler bu işi biliyor:)

Şantiyenin Gülü (Tender Lady in the construction site) dedi ki...

Muhteşem yaa mutfaktan çıkamazsın böyle bişeye sahip olsan

http://santiyeningulu.blogspot.com/

New York Lover D. dedi ki...

Sevmek ne kelime! Bayıldımmm :) Beyaz ağırlıklı pembe olmasına daha da bayıldım :)

http://newyorklover-d.blogspot.com/

Eva's Fashionland dedi ki...

ayy bayıldımmm:)

SunShine* dedi ki...

Bencede burda çok sirin olmus, dogru kullanilinca çocuksu olmuyo herzaman :)

CACANITO© dedi ki...

ne kadar güzel bir mutfak bayildim

Zeynepinnotdefteri dedi ki...

Pembe çocuklr için bir renk bencede ama geçen samsun gezimizde bir cafe de pembe siyahla beraber kullanılmış çok süper olmuş, o gün bu renk konusunda fikrim değişti..