Uyduruk Prenses

''Yırtık pırtık tişörtler''

Bu yırtık pırtık,saldırıya uğramış gibi görünen tişörtlerden uzuuun süredir hiç hoşlanmıyorum desem yeridir..
Düzgün düzgün tişörtler giymek varken,bu zarar görmüş paçavra görünümlü tişörtlere ne gerek var ki..
Bu acaba bir akımdı da ben mi anlamadım,yoksa aslında çok tarz mı duruyor bilemedim..
Siz beni görüşlerinizle biraz aydınlatın en iyisi:)
(thefashionpolice.net)(blueisinfashionthisyear)

5 yorum..:

Aslı dedi ki...

Valla manken fiziğindeki insanlara ne giyseler yakıştığı gibi bu da yakışıyor, güzel durmasa bile en azından korkunç görünmüyor. Ama benim gibi manken olmadığı açık ve net belli olan, 1.63 boyundaki birinde çok tarz durmak bir yana yeni saldırıya uğramış gibi duruyor bence. Sırf moda diye yakışmayanı giyip görüntü kirliliği yaratmanın da alemi yok değil mi ama:)

Adsız dedi ki...

aga takilmis balik misali :)) kisa ve öz benim icin anlami bu..mankenler giydiginde tarz olan bu yirtik pirtik hatta sökuk seyler nedense durumu iyi olmayanlarin uzerinde olunca bi asagilama konusu olur yazik ..buarada baya uyumluyuz seninle :))

nar dedi ki...

Ben bu kadar yırtık olunca sevmiyorum, gereksiz gözümü yoruyor. Belki de fazla detay sevmediğimdendir!

uyduruk prenses dedi ki...

aslı;süpersin kesinlikle moda diye yakışmayanı giymek saçmalık:)
selifm;aynı fikirdeyiz:)
nar;bence de:)

Adsız dedi ki...

ben çok sevdim fakat nasıl bu hale getırebılırım tısortlerı tull gıbı olmus yanı makas kesıgı gıbı degıl..bılen varsa bana oğretsın.ben yapmak ve gıymek ısterım.çok cıcı...bohem:)))