Uyduruk Prenses

''Sandalet ve soket çorap kardeşliği''

Her gün yeni bir trend kapımızı çalıp,'beni  de giy beni de giy' diye bağırıyor..
Hal böyle olunca alışveriş mecburiyeti ve çılgınlığımızın sonu da asla gelmeyecek gibi gözüküyor..
Son zamanlarda ise sıkça gözüme çarpan detaylardan biri de açık ayakkabı ve soket çorap kardeşliği..
Ucu açık sandaletlerle ince çorap giyme trendini tam benimsemiştik ki şimdi de bu ayakkabıların içine bildiğimiz kısa çoraplar giriverdi..
Bu ikiliyi birbirine yakıştırır mısınız bilmem ama benim alışmak için sanırım biraz zamana ihtiyacım var..
Ahh moda ahh,bizi daha ne hallere sokacaksın acaba diyerek mucks:)
(zara.com)(blueisinfashionthisyear.com)(style.la-mimi.com)(justjared.com)

6 yorum..:

Aslı dedi ki...

Beğenenler buyursun giysin, ben almayayayım =)

nar dedi ki...

Ben çok uzun zamandır bu ikiliyle birlikteyim, çok ta seviyorum:)

fashionist dedi ki...

bnde bööle giymk istiyrm hem böölece platform topukları daha rht kullanablrm ama insanlrn garip bakşlr atacğndn korkuyrm:S

canDirekli dedi ki...

valla bence güzel ve sevimli duruyor kızlar... gerekli temalarla seksilikte yakalanabilir :) ben seviyorum görmeyi :)

nar dedi ki...

Harikasın Can:)))

canDirekli dedi ki...

saol narcım :)