Uyduruk Prenses

''Bade İşçil'in yeni Rihanna saçı''

Ezel'in son bölümünde Bade İşçil'in son saç modelini gördünüz mü??
İzlemediyseniz güzelim kızcağızın o eski havalı kısa saçlarını daha da kestirip Rihanna saçına çevirdiğini resimlerden biraz olsun anlayabilirsiniz..
Güzelliği konusunda hoş bulduğum,eski kısa saçını da çok beğendiğim Bade İşçil,neden böyle gereksiz bir Rihanna özentisi modeli tercih etmiş bilemedim...

6 yorum..:

Fashion Mini dedi ki...

ben yaıştırmıyorum şahsen prensescim..saçları kalın telli bence buyğzden bu model hoş durmamış sankii

DEVRIM dedi ki...

Bende cok beğenmedim ama bu model rihannadan daha cok yakışmış Bade'ye..Bu saç modelıyle rihannayı bayan olarak bile göremiyorum!!

uyduruk prenses dedi ki...

fashion mini;bence kısa sac cok yakışıyor ama model olmamış:)
devrim;rıhanna'dan cok yakıştığı kesin:)

octaine dedi ki...

eski halini de karşılaştırabilsek 1-2 de ondan eklesen güzel olurmuş ama bu de güzel yani be bahar ne eyşan ne varsa şebnem'de var :)

Beetle dedi ki...

ya bu kizi ben de cok seviyordum ama diziyi izlerken gorunce resmen benim icim gitti, eski haliyle super bi havasi vardi.

Adsız dedi ki...

rihanna saç modelleri gibi olamaz .