''Japon oteli maceram''

Bir önceki postumda bahsettiğim üzere 20 Mart,eşim ve benim tanışma yıldönümümüzdü ve biricik eşimin bugün için sürprizi Stockholm yakınlarında bulunan bir Japon Spa otelini ayarlamak oldu:)
Oteli biraz anlatmam gerekirse;içerisi spa oteli olduğundan doğal olarak her yerde bir su ve rahatlama aktivitesi var.
Bunlardan bizim en hoşumuza giden ve bizi mest eden açık havadaki,suyu 40 derece olan havuzlardı..
Havuz içindeyken etraftaki kar manzaralarını izlemek tahmin edersiniz ki çooook eğlenceli:)
Otelde hoşuma giden diğer şey ise;içeri girer girmez kadın ve erkeklere verilen lacivert uzun kimonolar oldu.
Kimono sizin havuza giderken,aktivitelere katılırken,yemeğe hatta bara giderken ki giysiniz oluyor..
Böylece 'ayy akşam yemeğe ne giysem,yoksa bara topuklu mu giymeli' gibi sorunlar yerini huzurlu ve rahat kimonaya bırakıveriyor..
Ayrıca otelde verilen mayo ve kimonoyu sonra size hediye ediyorlar,yani artık benim de bir kimonom var:)
Buralara gelme fırsatınız olur mu bilemem ama bu tarz bir aktiviteye bir yerde rastlarsanız sakın kaçırmayın,cidden çok huzurlu ve eğlenceli oluyor diyerek mucks.. 

4 yorum..:

moda_kesh dedi ki...

kimono kısmına bayıldımmm harika bi kaçamak olmuşturrr kesinn

Aslı dedi ki...

Ne hoş bir program olmuş! pakette hediye geitmek le kıyaslanmayacak kadar güzel! Karların ortasında sıcak havuza girmek firki bile gevşetti şimdi beni... Kimono da yakışmış güle güle giy:P

uyduruk prenses dedi ki...

modakesh;valla öyle oldu:)
aslı;bence de süper bir hediye oldu,kimono için de cok teşekkürler:)

Adsız dedi ki...

paralı kocayı bulmuşsun şanslı kadın! para parayı çeker zaten.
:))