Uyduruk Prenses

''Türkiye günlerim''


Vee işte sonunda Türkiye'deyim.
Size 4-5gündür vakit ayıramadım çünkü ailemle ufak bir İskenderun,Arsus ve Antakya gezisi yaptık.
Daha önceleri buraları hiç görmemiş olduğumdan ve annemlerle vakit geçireceğimden hevesli olduğum bir tatildi.
Havanın ılıklığı ve yemeklerin güzelliği sonucunda iyi sayılacak bir tatil geçirmiş oldum.
Canınızı istetmiş gibi olmayım ama özellikle yemekler(künefe,içli köfte,humus,çiğ köfte,kebaplar,balıklar..)birbirinden lezzetli ve malesef kaloriliydi..
Birkaç kilo almış olabilirim ama olsun nasılsa İsveç'e dönünce bulamayacağım bu mamaları:)
Şimdi ise doğduğum,büyüdüğüm,kimseler pek sevmese de benim sevdiğim Ankara'mdayım..
Bundan sonra 1haftam daha var,sıra İsveç'te bulamadığım mağaza ve alışveriş merkezleri dolaşma,özlenilen arkadaşlarla buluşma,belki sinemada 1-2 Türk filmi izleme zamanı....
İsveç'e dönünceye kadar daha sık görüşmek dileğiyle hepinize mucks..
(imageshack.us)

5 yorum..:

Moda Sokağı-Eylül dedi ki...

Canım senin adına çok sevindim,insanın memleketi gibisi yok derler ya aynen öyle..Umarım çok güzel günler geçirirsin,iyi tatiller :)

uyduruk prenses dedi ki...

tesekkürler eylül inşallah:)

yıldız dedi ki...

Afiyet bal şeker olsun,gez gör eğlen ailenle özlem gider;)

lily of the valley dedi ki...

İyi tatiller :)) bol bol Türk yemeği yee valla ben şimdiden özledim annemin yemeklerini...Kalorileri de dert etme. Nasılsa aynı yemekler İsveç de yok...
Kısmetse ben de kasım sonu gibi düşünüyorum gitmeyi ama şimdiden yemek listesi yapsam fena olmaz

uyduruk prenses dedi ki...

tesekkürler yıldız ve lily of the valley özlem gidermekle meşgulum bende:)