Uyduruk Prenses

''Şirin kupalar''



Malum kış geliyor,soğuk günlerde evde sıcacık çay,kahve içmek gibisi yok.
İşte tasarımları birbirinden şirin kupalar sizlerle..
Ben kahveyi hiç mi hiç sevmesem de en çok kahve çekirdekleri temalı kupaya bayıldım,kahve severler için süpermiş.
Siz de beğendiyseniz detaylara buradan bakabilirsiniz.
Mucks..

5 yorum..:

stylebyDemLin dedi ki...

kalpli olanlara bayıldım bennnnnnn :)

Unknown dedi ki...

ahh ahh... Kupa ve fincan manyağı olarak ben bayıldım evim dolu olmasına rağmen nerde kupalar varsa oraya yönelir gene alırım :(

Kahve çekirdekli fincan güzel ama photoshopada benziyo ne biliyim biraz kaba duruyo nasıl içilebilirki ondan?

Duygu dedi ki...

bayıldım bu kupalara canım,çok espirili,kahve delisi olarak edinmem şart sanırım:)

Unknown dedi ki...

Canım tebrik ederim seni bugünki haberturk gazetesinde bu yazın yer alıyor... Benden söylemesi ;)

uyduruk prenses dedi ki...

aaa süper bi haber bu dilem..çoook sevindim valla..tabi ben burdan göremiyeceğim ama Türkiyeden isterim nasılsa,çok sagol:)