Uyduruk Prenses

''MacBook stickerları''







Hepsi birbirinden güzel bu sticker'lara bayıldım.
Apple MacBook için tasarlanmış cici çıkartmalar bilgisayarınıza oldukça şirin bir hava katacak diye düşünüyorum.
Ben kullanmıyorum MacBook ama eğer sizin varsa bu stickerlar için bir tık yapmanız yeterli.
Mucks..

11 yorum..:

Syhn dedi ki...

ahh çok şekerleeerr..

Shiney dedi ki...

Bende artik izleyiciyimm :)
Oncelikle haberlerini cok begeniyorum,kendi bloguma benzetiyorum, gerci daha 2-3 gundur bakiyorum bloguna ama olsun :)
Stickerlara bayildim acikcasi almayi dusunebilirim :))

Kelime Yığıcısı dedi ki...

bayıldım bunlara uyduruk prensesim :)
ya benim işte casper var evde toshipa işletim sistemim de windows ama :):)))))
onlara yok mu bu stikherlardan elmasız:)
:P çok hoşmuş paylaşımın içinteşk.

Ozan Alçın dedi ki...

muhteşemler!(:

uyduruk prenses dedi ki...

ben de bayıldım bunlara ozan ve syhn:)
shiney;çok teşekkürler övgülerin mutlu etti beni:)
palyözi;evet ya ben de sony kullanıyorum,diğer markalar için de yapsınlar bunlardan bizi düşünüp:)

Aicha! dedi ki...

Çok beğendim doğrusu bende bilgisayarım için bir tane sticker almak istiyorum değişiklik olsun :)

İğne İle İplik dedi ki...

Sevgili sevgilim için daha tatlı bir hediye düşünemiyorum:)

Sıla Yılmaz dedi ki...

pamuk prensesliyi sevdim renkli olan ama benimkinde hello kitty var :)

kkkk dedi ki...

pamuk prensesin elmasi harika olmus :))

Hi Spring Time dedi ki...

Pamuk prensesli tam buna uygun:) diğerleri de çok hoşuma gitti

Loreathan dedi ki...

Hahhaha fikirler süpermiş ^_^