Uyduruk Prenses

''BikBok markasını duydunuz mu?''





Bikbok markası İsveç'te yaşamaya başladığımdan beri keşfettiğim bir marka oldu benim için.
İsim olarak kulağa pek güzel gelmediğinin farkındayım ama aslında güzel bir marka:)
Genel anlamda bakıldığında biraz salaş ürünler varmış gibi gelse de detaylarda oldukça tarz kıyafetlerin yer alması bana kendisini sevdirdi.
Malesef ki sadece kuzey ülkelerinde ve İngiltere'de mağazaları var ama buralara yolunuz düşerse aklınızda bulunsun isterim.
Sizlerle birbirinden güzel Bikbok fotolarını paylaşıyorum.
Bakalım beğenecek misiniz??
(bikbok.com)

4 yorum..:

Obelix dedi ki...

Bu BikBok markasından Bikbok olmaz bence:)) Şaka şaka, kesinlikle çok beğendim:)

Leah dedi ki...

vallahi de billahi de çok tarzmış her şeyleri!

Drama Queen dedi ki...

ben de fin.dayken denk gelmiştim gerçekten çok güzel ürünleri var. bir de acayip dyanıklılar eskimek bilmiyorlar :)

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

ben outletim.com'da görmüştüm ilk. güzel ürünleri cidden. bende bir tuniği var layered tank şeklinde, kumaşını çok beğendim.