Uyduruk Prenses

''Boyunlar da kürklendi''




Bildiğiniz üzere bu sene kürk yelekler ve montlar pek bir moda..
Hem gösterişli duruyorlar hem de sıcacık tutuyorlar,daha ne olsun..
İşte bu kürkler şimdi de boyunluk olarak huzurlarımıza çıktılar..
Ben beyaz renkte olanını yaz sonunda almıştım kışa yatırım olarak.Şimdilerde ise paltolarımın üstüne geçirip severek kullanıyorum..
Ucundaki ponponların da bu kokoş şeye bi şirinlik kattığı fikrindeyim..
Belki böyle bir kumaş bulunursa kendiniz de yapabilirsiniz..
Mucks..
(ginatricot.com)

3 yorum..:

KokoSh dedi ki...

bende istedim çok da sıcak tutar tam benklikk

madammoda dedi ki...

Leopar kurk etolumun yanina bir de bunlardan eklemeliyim, ne zamandir aklimdalar zaten. Hee bir de Bubbery print istiyorum tabii ;)

Berre dedi ki...

Beyaza bayıldım :)