Uyduruk Prenses

"Doğal topuzlar"

İsveçli kızlarda günlük hayatta pek populer olan doğal topuzlar benim de sık tercih ettiğim modeller arasında.
Yapımı kolay,görüntüsü hoş topuzları daha bir kabarık ve gür yapmak için öncelikle bir at kuyruğuna ve bijuterilerde satıldığını gördüğüm minik bir aparata ihtiyaç var.
Soket bir çorabın bilek kısmını kesip,içe doğru kıvırıp bu aparattan yapıldığını görmüştüm,belki deneyebilirsiniz.
Ee hadi bu post üzerine artık hepimiz topuzlanalım...

(everthingfab.com)

8 yorum..:

★nasli_ dedi ki...

Aynısını yapmıştım :) blogumda var çok harika bişey kesinlikle severek yaoıyorum!!
www.nzlsyn.blogspot.com

PEMBE BAKTERİLİ DEKORASYON:)) dedi ki...

ama ben algılayamadım:(( saçlarımın uzunluğuda yeterli bu topuz için ama :((

Unknown dedi ki...

çok rahat bizim kuaforlerin az ilham alması gerekiyor spreyle yapıştırılmış düğün topuzlarından vazgecsinler

çekilişime katılmayan kalmasınn
http://kozmetikdeneyimleri.blogspot.com/

Adsız dedi ki...

Güzel görünüyor :)

Unknown dedi ki...

cok güzel duruyolar !!

SEDA dedi ki...

bayılırım topuza:-)çok severim saçımı bağlamayı,gerçi ben biraz farklı yandan çarklı ve çok dağınık topluyorum ama çok sevdim bu modeli:-:)bir aparat almak lazım öylemi?hemen bir bakayım,inşallah becerebilrim:-)
banada beklerim sevgiler...

Adsız dedi ki...

Çok beğendim ama 3 nolu resimdeki aparat nerde bulunur adı nedir bilen varmı?

merve. dedi ki...

çorap o kızlar. lastikli olan kısmından kıvırarak burun kısmına kadar geliyor ve burnunu kesiyorsunuz donut şekli alıyor :)