Uyduruk Prenses

''Yeni saç rengim(inşallah)''

Uzun bir süredir sürdürdüğüm sarışınlık serüvenimi sonunda sonlandırmaya karar verip içinde yine hafif sarı tonlar olan açık kumral bir saç arzusuna kapıldım.
Sonuç nasıl olacak ya da kuaförüm tutturabilecek mi hiç bilemiyorum ama bu görsellerdeki saç renkleri gibi olursa süper olur gibi geliyor.
Nasıl sizler de bu renkleri beğendiniz mi,yaptırıyım mı?

6 yorum..:

Zelis dedi ki...

ben cok begendim..boyadiktan sonra sendede görecekmiyiz:P

zeys dedi ki...

Ben bayildimm bu renkleree..

Yasemin dedi ki...

kesınlıkle cok begendım. umarım kuaforun bu renk tonlerını tutturabılır.cok guzel!

Adsız dedi ki...

Evet güzel özellikle carrieninki :) ben de kahve istiyorum nasip kısmet inşaallah. Kuaförün inşaallah tutturabilir :)

Unknown dedi ki...

Bende aynen rofleli sarıdan bu renge gecsem mi diye dusunup duruyorum, kuaforum bak sonra pisman olma diyip beni korkuyor :) Ama yaza dogru saclarım uzatınca denemeyi dusunuyorum.

Adsız dedi ki...

Bu resimdeki saçlar kumral üzerine sarı balyaj ve zaten sarı tonlarında..
Saçınız ne renk bilmiyorum ama bu tonlarda sarı çok yakın renkler ve zaten aralarında sarı balyajlar var..